الخميس، 27 ديسمبر 2012

حوار من طرف واحد

 
 
2013 !!! ايه ظروفك ندخل ولا مندخلش؟
 
احنا يعنى شوفنا 2011 و 2012 اخواتك و كانت شوفة مش قد كدة الحقيقة
 
خليكى صريحة معانا , على الاقل لما ندخل نبقا عارفين ايامنا شكلها ايه
 
انا اصلى مبحبش المفاجآت .. و بصراحة بقا كفاية علينا مفاجآت لحد كدة
 
و بعدين انا اصلا متوغوشة منك اكمنك بادئة ب 13 يعنى
 
متزعليش من الحق ,, انتى عارفة 13 دى سُمعتها عاملة ازاى
 
مع انى لا أؤمن بالتخاريف دى بس اديكى شايفة الحال
 
مبقيناش ناقصين و لا بقى فينا اعصاب و الضغط انتشر فى البلد
 
ان كان فى حاجة مخبياها علينا قولى من دلوقت ,, متجيش ساعتها و تستعبطى
 
عموما انا مش هدخل الا لما اشوف اللى دخلوا حصلهم حاجة ولا لأ
 
وبعدها ابقا ادخل ,,, اصل انا عارفاكى اول ما بندخل بتقفلى الباب ورانا
 
مبنعرفش نرجع تانى

و بعدين أنا قلقانة اوى

فى ظل انقطاع الكهرباء المستمر

تيجى الساعة 12

النور يقطع

ميرجعش تانى
 
*
*
*
سنة سعيدة على الكل ان شاء الله
 
و كله يدخل برجله اليمين
 
و يسمى قبل ما يدخل
 
السنة الجديدة ليها شوقة بردو
 
 
 

ليست هناك تعليقات: